Foto's Bali - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Ilse Tiggeloven - WaarBenJij.nu Foto's Bali - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Ilse Tiggeloven - WaarBenJij.nu

Foto's Bali

Door: Ilse Tiggeloven

Blijf op de hoogte en volg Ilse

06 December 2010 | Indonesië, Yogyakarta

hee lieve mensen!
sorry ik heb totaaaaaal geen tijd om een mooi verslagje van onze trip naar Bali te schrijven.

maaar... hier wel een linkje naar een aantal foto's:

http://picasaweb.google.com/102407231555251892445/Bali?authkey=Gv1sRgCMXnrOaYm8SJvgE&feat=directlink

  • 07 December 2010 - 17:21

    Henk En Wilma:

    We hebben met heel veel plezier je reisverhalen gelezen.
    We wensen jullie samen nog een paar hele fijne weken en....... een goede terugreis ! Groeten van Henk, Wilma en Frederike.

  • 09 December 2010 - 18:05

    Leonie (oab):

    WAAAAAH Ilse!! Nu ben ik nog jaloerser dan ik al was! Ik wil ook!! Wat een heerlijke foto's! Alsof ze net uit een reisgids komen;)! Echt super mooi:D
    Ik zal je van het weekend nog even mailen hoe het weerzien was;) Superveel plezier nog daar, oeh en geniet ook even voor mij:D
    Ik wil alles horen als je er weer bent!

    LIefs(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 2611
Totaal aantal bezoekers 16938

Voorgaande reizen:

06 September 2010 - 22 December 2010

Indonesie, sukabumi

Landen bezocht: